04 Ogos, 2008

KATA-KATA ALUAN




KATA – KATA ALUAN



Assalamualaikum w.b.k



Segala puji – pujian hanya bagi Allah s.w.t Tuhan sekelian alam serta Selawat dan salam ke atas Nabi junjungan kita Muhammad S.A.W serta kaum kerabat dan sahabatnya sekalian. Salam sejahtera dan syukur nikmat diucapkan kepada semua pembaca profil KKETRU, Melaka.


Saya selaku Pengasas Kelab Kompang EZHAR Taman Rambai Utama, Melaka Tengah, Melaka mengucapkan tahniah kepada semua AJK dan Ahli yang terlibat dalam merencanakan “Profil KKETRU” yang sungguh menarik ini. Disini juga ingin diucapkan ribuan terima kasih kepada AJK dan ahli yang telah melantik saya menjadi YDP dalam mentadbirkan perjalanan KKETRU ini.


Saya rasa bersyukur kerana KKETRU telah didaftarkan dengan Pertubuhan Malaysia dengan nombor pendaftarannya ialah ‘0304-09-MEL’ serta mempunyai lawan web dan laman blog sendiri iaitu ‘ kketru@yahoo.com / www.kketru.blogspot.com ‘.


Seni EZHAR merupakan satu permainan kompang yang bukan sahaja dimainkan pada majlis – majlis perkahwinan tetapi juga untuk majlis – majlis keramaian seperti Sambutan Maulidur Rasul, Majlis Berkhatan dan Majlis-Majlis Rasmi. Seni EZHAR merupakan kesenian turun – temurun nenek moyang kita sejak dahulu lagi.



Saya mendoakan agar perjalanan Kelab Kompang EZHAR Taman Rambai Utama akan terus berjaya dalam mencapai matlamat mereka.



Assalamualaikum saya mulakan,
Para Hadirin Pendengar Budiman,
Permainan Kompang Kami Sembahkan,
EZHAR Rambai Utama Jadi Idaman.



Sekian terima kasih.



“ KOMPANG MELAYU SUCI HATI ”



Yang benar,



Cikgu Juhairi bin Ahmad Salleh
Yang Dipertua
Kelab Kompang Taman Rambai Utama
Melaka Tengah, Melaka.

1 ulasan:

JALAL KOMPANG berkata...

TAHNIAH atas penerbitan blog KKETRU, Semoga EZHAR Mekar Berzaman....

Layari>> http://jalalkompang.tripod.com & http://jalalkompang.fotopages.com

Terima Kasih
JALALKOMPANG
017-3399979