04 Ogos, 2008

SECANGKIR MUTIARA



SECANGKIR MUTIARA

ASSALAMUALAIKUM W.B.T


Bersyukur saya ke hadrah Ilahi kerana dengan limpah kurnia-Nya, Profil Kelab Kompang Ezhar Taman Rambai Utama telah dapat diterbitkan. Tahniah diucapkan kepada semua yang terlibat dalam menjayakan profil ini.


Kompang merupakan satu permainan tradisional yang diamalkan sejak zaman nenek moyang kita lagi. Ia melambangkan perpaduan kaum Melayu. Dari sini,kita dapat menarik lebih ramai pemuda dan pemudi agar dapat melibatkan diri dalam sesuatu aktiviti yang berfaedah sekaligus menjadikan ia sebagai satu kebanggaan pada masa akan datang. Seni EZHAR merupakan batu loncatan kepada pemuda dan pemudi untuk menunjukkan kreativiti dan bakat dalam bidang tradisional.


Alhamdulillah, setelah hampir 5 tahun KKETRU ditubuhkan, kelab ini semakin mendapat sambutan yang amat menggalakkan. Dengan kerjasama ahli yang kini mencecah 50 orang serta bantuan ahli – ahli jawatankuasa, KKETRU terus berjalan dengan lancar tanpa sebarang masalah yang merumitkan. Pelbagai aktiviti telah kami jalankan untuk menarik minat pemuda dan pemudi.


Akhir kata, saya berharap agar KKETRU terus cemerlang, gemilang dan terbilang pada masa akan datang. Semoga segala usaha murni yang dirancang pada tahun- tahun akan datang berjalan dengan jayanya.


Sekian, terima kasih.


“KOMPANG EZHAR CEMERLANG, GEMILANG DAN TERBILANG”



NORHAFIZAH BTE MOHD YAHYA
Setiausaha,
Kelab Kompang Ezhar,
Taman Rambai Utama,
Melaka Tengah, Melaka.

2 ulasan:

JALAL KOMPANG berkata...

TAHNIAH atas penerbitan blog KKETRU, Semoga EZHAR Mekar Berzaman....

Layari>> http://jalalkompang.tripod.com & http://jalalkompang.fotopages.com

Terima Kasih
JALALKOMPANG
017-3399979

Aura Kompang berkata...

Boleh berkenalan ?